Customer Care Specialist

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! Wij zijn een bedrijf met een uitgesproken visie waarbij we met onze oplossingen een bijdrage leveren aan de verbetering van de kwaliteit van leven door effectiever gebruik van medicatie. Onze aanpak is gericht op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!

Voor HI-Systems met standplaats Groningen zoeken wij een: Customer Care Specialist (fulltime)

HI-Systems houdt zich vanuit Oosterhout en Groningen bezig met ondersteuning van tweedelijnszorg, met name rondom voorschrijven, afleveren en toedienen van medicatie. In een klein team wordt er gewerkt aan het ontwikkelen van applicaties ten behoeve van het medicatieproces.

Als Customer Care Specialist ben je het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via het klantenportaal (Topdesk), voor onze klanten (applicatiebeheerders van ziekenhuizen en GGZ instellingen) die gebruik maken van onze software (ontwikkelt in Navision 2018 en .Net). Je lost tweedelijns klantvragen op door deze te analyseren, door te vragen bij de klant en creatieve oplossingen te bedenken. De vragen zijn zowel software- als procesmatig. Je ondersteunt de applicatiebeheerder van de klant op afstand, onderzoekt de vraag achter de vraag en handelt deze adequaat af. Indien na jouw analyse blijkt dat het een gewenste nieuwe functionaliteit betreft of een programmatuurfout, dan zet je de vraag door naar ons development team en houd je de klant op de hoogte over de voortgang. Je draagt verantwoordelijkheid voor het nakomen van de afspraken met de klant!

We dragen zorg voor onze klanten en leveren de hoge mate van service. Communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen en analytisch vermogen om de klantvraag helder te krijgen is daarbij van essentieel belang! Samen met je collega’s zorg je voor een ultieme klantbeleving. Meedenken over de inrichting hiervan wordt erg op prijs gesteld.
HI-Systems is een platte organisatie met korte lijnen waarbij een no nonsens cultuur heerst. Behaalde successen worden dan ook op gepaste wijzen met het gehele team gevierd!

TSS en CSI

Total Specific Solutions (TSS) is sinds januari 2011 het solide fundament onder Hi-Systems. Met ruim 1.800 medewerkers en dertien vestigingen is TSS een van de grootste niet-beursgenoteerde IT-ondernemingen van Nederland. Alle TSS-bedrijven zijn IT-bedrijven met een focus op een specifieke expertise of marktsector. Waar mogelijk versterken ze elkaar.
TSS is onderdeel van Constellation Software Inc. (Constellation). CSI is een wereldwijde aanbieder van enterprise softwareoplossingen aan een gevarieerde groep van verschillende verticale markten. Haar belangrijkste strategie is het verwerven, beheren en bouwen van vertical market softwarebedrijven. In het algemeen bieden deze bedrijven bedrijfskritische softwareproducten die aansluiten bij de specifieke behoeften van klanten in specifieke verticale markten.


Wat vragen we van jou?

• Woonachtig in de omgeving van Groningen;
• HBO werk- en denkniveau;
• Je hebt 1 - 2 jaar werkervaring in de rol van Customer Care Specialist of Servicedesk medewerker;
• Bij voorkeur een afgeronde opleiding Farmakunde of gezondheidszorgtechnologie of Business IT en Management;
• Affiniteit met Zorg & ICT;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
• Bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
• Analytisch, servicegericht, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid;
• Je bent 32-40 uur beschikbaar.

Als ideale kandidaat herken je je in de volgende beschrijving:

• Je hebt hart voor de zorg en de maatschappij en je staat voor de verlangde kwaliteit/veiligheid van je producten. Je bent bewust van deze externe omgeving;
• Je bent toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend;
• Je benut alle geboden mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
• Je deelt makkelijk kennis en informatie anderen;
• Je komt met creatieve ideeën en oplossingen in de eigen werksituatie;
• Je werkt graag in een gedreven, enthousiaste en ondernemende organisatie.

Wat krijg je ervoor terug?

• Een passend salaris;
• 8,33% vakantiegeld;
• 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (bij een fulltime dienstverband);
• €500,- persoonlijk budget;
• Uitstekende pensioenregeling;
• Variabele beloning, die meegroeit met over-performance;
• Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Budget voor opleidingen;
• Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.

Solliciteren

Is dit jouw functie? Wil jij gebruikers ondersteunen met complexe tweedelijns vragen! Wil jij een belangrijke bijdrage leveren in de gezondheidszorg? Reageer dan direct en stuur je CV en motivatie naar info@hi-systems.nl. Wij zorgen voor de koffie!

Ben jij toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend?

Dan zijn wij op zoek naar jou!