Customer Support Specialist

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! Wij zijn een bedrijf met een uitgesproken visie waarbij we met onze oplossingen een bijdrage leveren aan de verbetering van de kwaliteit van leven door effectiever gebruik van medicatie. Onze aanpak is gericht op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!

HI-Systems is voor zowel onze standplaats in Groningen als in Oosterhout op zoek naar een collega in de rol van Customer Support Specialist (fulltime)

HI-Systems houdt zich bezig met ondersteuning van tweedelijnszorg, met name rondom voorschrijven, afleveren en toedienen van medicatie. We zijn een overzichtelijke organisatie met een informele cultuur, waarin we gezamenlijk werken aan het ontwikkelen en onderhouden van applicaties ten behoeve van het medicatieproces.

Als Customer Support Specialist ben je het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als per e-mail, voor onze klanten die gebruik maken van onze software (ontwikkelt in Progress OpenEdge). Je lost complexe en technische tweedelijns klantvragen op door deze te analyseren, door te vragen bij de klant en creatieve oplossingen te bedenken. De vragen zijn zowel software- als procesmatig. Je ondersteunt de applicatiebeheerder van de klant op afstand, onderzoekt de vraag achter de vraag en handelt deze adequaat af. Indien na jouw analyse blijkt dat het een gewenste nieuwe functionaliteit betreft of een programmatuurfout, dan zet je de vraag door naar ons developmentteam en houd je de klant op de hoogte over de voortgang. Daarnaast krijg je als teamlid, afhankelijk van je senioriteitsniveau en specifieke competenties, één of meerdere projecten toebedeeld, waarin je als projectleider acteert.

We dragen zorg voor onze klanten en leveren de hoge mate van service. Communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen en analytisch vermogen om de klantvraag helder te krijgen is daarbij van essentieel belang! Samen met je collega’s zorg je voor een ultieme klantbeleving. Meedenken over de inrichting hiervan wordt erg op prijs gesteld.
HI-Systems is een platte organisatie met korte lijnen waarbij een no nonsens cultuur heerst. Behaalde successen worden dan ook op gepaste wijzen met het gehele team gevierd!

HI Systems is een dynamisch ICT-bedrijf in de zorg. Wij ontwikkelen en beheren al bijna veertig jaar ICT-systemen die zorgverleners helpen op een veilige manier patiënten te behandelen. Ons doel is om de gezondheidszorg in Nederland verder te verbeteren en voor iedereen toegankelijk te houden. Daarvoor werken we elke dag nauw samen met onze klanten: huisartsen, apothekers, medisch specialisten en zorggroepen.

HI Systems is onderdeel van Total Specific Solutions (TSS). Met ruim 3.900 medewerkers en meer dan honderd vestigingen is TSS een van de grootste IT-ondernemingen van Europa. Alle TSS-bedrijven zijn IT-bedrijven met een focus op een specifieke expertise of marktsector.



Wat vragen we van jou?

• HBO werk- en denkniveau;
• Relevante werkervaring in bv. een rol als Technisch applicatie beheerder of tweedelijns servicedesk medewerker;
•Analytische vaardigheden; je bent in staat om diep te graven en goed door te vragen;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
• Domeinkennis van zorgprocessen binnen eerste of tweedelijns zorgaanbieders zoals huisartsen, apotheken, zorginstellingen, poiliklinieken, GGZ;
• Ervaring bij voorkeur ervaring met ITIL foundation, HL7, Edifact, XML en HTML encoding en een call registratiesysteem zoals Topdesk of Clientèle ITSM.

Oosterhout

• Aantoonbare ervaring of met bereidheid tot leren van de 4e generatie programmatalen (SQL. Progress, 4GL, opbouwen van simpele queries);
• Ervaring met Linux is een pré;

Groningen

• Aantoonbare ervaring met of bereidheid tot leren van SQL, Microsoft Dynamics, NAV/365 Business Central en .NET;
• Ervaring met Windows Server, MS QSL Server en/of Azure is een Pré.

Wie jij écht bent:

• Toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend. Dit zijn onze kernvoorwaarden;
• Iemand die continue op zoek is naar nieuwe mogelijkheden om meer resultaat te boeken;
• Oprecht geïnteresseerd in de marktontwikkelingen en uitdagingen bij onze klanten;
• Daarnaast beschik je over doorzettingsvermogen, inlevingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid;
• Analytisch, servicegericht, communicatief vaardig en klantgericht!
• Je werkt graag in een gedreven, enthousiaste en ondernemende organisatie.

Wat krijg je ervoor terug?

• Een passend salaris;
• 8,33% vakantiegeld;
• 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (bij een fulltime dienstverband);
• €500,- persoonlijk budget;
• Uitstekende pensioenregeling;
• Variabele beloning, die meegroeit met jouw performance;
• Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Budget voor opleidingen;
• Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.

Solliciteren

Ben jij toe aan een nieuwe stap waarbij je graag de klant technisch en functioneel ondersteunt? Reageer dan direct en stuur je CV en motivatie naar info@hi-systems.nl. Wij zorgen voor de koffie!

Ben jij toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend?

Dan zijn wij op zoek naar jou!